تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » فراخوان طراحی پوستر یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان منتشر شد

فراخوان طراحی پوستر یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان منتشر شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

فراخوان طراحی پوستر یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان منتشر شد

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از انتشار فراخوان طراحی پوستر برای یازدهمین دوره از نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

به گزارش هنر گیلان ،به نقل  از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، قاسم مصفا با اعلام خبر اظهار کرد: طراحی پوستر نمایشگاه بزرگ کتاب برای دومین سال متوالی است که فراخوان می­‌شود و این اقدام بە منظور مشارکت همه طراحان خلاق و متعهد و استفاده از ظرفیت‌­های موجود برای این اتفاق بزرگ فرهنگی است.

وی افزود: براساس این فراخوان، طراحان استان و کشور می­‌توانند طرح‌­های خود را به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال کنند که در صورت برگزیده شدن طرح پوستر بە نفر برگزیده هدیه‌ای نفیس اهدا خواهد شد.

مصفا با تأکید بر اینکه طراحان علاقه­‌مند می‌بایست تا پایان مهر ماه نسبت بە ارسال آثار خود اقدام کنند، گفت: بعد از بررسی آثار توسط اساتید و کارشناسان طراحی، پوستر نمایشگاه طی مراسمی رونمایی می شود.

به گفته این مسوول؛ علاقمندان بە شرکت در طراحی پوستر نمایشگاه می‌­توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری 30 مهر ماه سال 1394 به آدرس ایمیل gilan@farhang.gov.irارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 01333321094 تماس بگیرند.

یازدهمین نمایشگاه برزگ کتاب گیلان از 25 آبان الی 1 آذر 1394 در رشت برگزار می شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید