تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » «نوید عکاس» در انزلی تقدیر می شود/ برگزاری شب شعری در روز حافظ

«نوید عکاس» در انزلی تقدیر می شود/ برگزاری شب شعری در روز حافظ

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

«نوید عکاس» در انزلی تقدیر می شود/ برگزاری شب شعری در روز حافظ

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی از برگزاری مراسم تجلیل از «جبار نوید» معروف به نوید عکاس در این شهرستان خبر داد..
 
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فرهاد رحمان زاده طی گفت و گویی اظهار کرد: دومین آئین سپاس از شهروند شایسته انزلی، ویژه نکوداشت «جبار نوید» به همت انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی و گروه فرهنگ گیلان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم ساعت 18 روز پنجشنبه 16 مهر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی واقع در خیابان معلم این شهر برگزار خواهد شد.

به گفته این مسوول؛ «نوید» قدیمی ترین عکاس ورزشیِ در قید حیات ایران است. او حالا با سنی قریب به یک قرن راویِ صادق رخدادهای رفته بر تاریخ پر فراز و نشیب انزلی ست.

رحمان زاده افزود: همین امروز (که حال آقای عکاس خوب نیست) تقریباٌ هیچ خانواده ای در این شهر نیست که از نوید و دوربینش تصویری به یادگار در آلبوم خاطرات شخصی نداشته باشد. انزلی اگر هست و تاریخی برایش مانده حتماٌ سهم زیادی از آنِ «نوید عکاس» است... .

برگزاری شب شعری بمناسبت روز حافظ در انزلی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی در ادامه از برگزاری شب شعری به مناسبت روز بزرگداشت حافظ در این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: مراسم شب شعر به مناسبت بزرگداشت روز حافظ به همت انجمن قصه «هزار و یک شب» و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی برگزار خواهد شد.

به گفته رحمان زاده؛ این مراسم ساعت 18 روز دوشنبه 20 مهر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی واقع در خیابان معلم این شهر برگزار می شود.

این مسوول اضافه کرد: در این مراسم ضمن سخنرانی در باب شعر حافظ و ویژگی های آن، تعدادی از شاعران فرهیخته شهرستان بندرانزلی و استان گیلان از جمله آرش فهمیده، امیر کامکار، خیراله فرخی، ناجی غریب زاد، نعمت اسلامی، آرش فرزام صفت، سمیرا صمدی، لیلا امیر یگانه، سارا سیمدار، جمشید عباسی و... به شعرخوانی و ارائه آثار خود خواهند پرداخت.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید