تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دومین نشست ماهانه اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان

دومین نشست ماهانه اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان

Shokohi
Alireza
20 خرداد 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 دومین نشست ماهانه اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان

دومین نشست ماهانه اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان با حضور کریم خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان ؛ دومین نشست ماهانه اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان با حضور کریم خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، نگارنادری رئیس اداره ، جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان لاهیجان عصر روز یکشنبه ١٩خرداد ٩٨ در مکان سالن اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان برگزار شد.

کریم خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان ضمن اشاره به اینکه فضای رسانه ای درگیلان باز است گفت: وجود سایتها ، پایگاه های خبری و رسانه ای مکتوب هم فرصت است هم تهدید .رسانه ها در جامعه کنونی نقش بسیار تعیین کننده و تاثیر گذاری دارند.

وی افزود: با توجه به رقابت رسانه ها در انتقال سریع اخبار ؛ سرعت ، دقت و صحت سه اصل مهم کار رسانه است .

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان به ثبت نام الکترونیکی اصحاب رسانه در سامانه خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: موضوع ساماندهی خبرنگاران به عنوان یکی از دغدغه های همیشگی خانه مطبوعات است. بحث بیمه و رسیدگی به امور خبرنگاران از جمله برنامه های مهم ما است. براساس شرایط جدید مدیران مسئول باید بر اساس سقفی که برای انها تعیین شده نسبت به بیمه کردن خبرنگاران و کادر خبری خود اقدام کنند . وی همچنین گفت : خبرنگاران برای رسیدگی به مشکلات خود علاوه بر مراجعه به سایت می توانند در صورت نیاز حضوراً نیز به خانه مطبوعات مراجعه کنند.در این نشست همچنین مباحثی درباره چگونگی ایجاد یه تشکل قانونی مطرح شد.

خرسندی در ادامه مطالبی را در خصوص اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان برای حاضرین عنوان کرد و در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

لازم بذکر است سلسله نشستهای اصحاب رسانه شهرستان به صورن ماهانه تداوم خواهد داشت و ورود کلیه علاقمندان ، خبرنگاران، عکاسان و ...به این جلسات آزاد می باشد.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید