تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مسابقه دست سازه های کودکانه در رودسر

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مسابقه دست سازه های کودکانه در رودسر

Shokohi
Alireza
22 خرداد 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مسابقه دست سازه های کودکانه در رودسر

همزمان با روز صنایع دستی ، مسابقه دست سازه های کودکانه و نمایشگاهی از آثار جمعی از بانوان در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی رودسر برگزار شد.

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر ، کمال عباس نژاد سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود : همزمان با روز صنایع دستی ، نمایشگاهی از آثار هنری بانوان شهرستان به همراه مسابقه دست سازه های کودکانه با همکاری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری - کتابخانه عمومی ابوجعفر هوسمی رودسر عصر روز دوشنبه ٢٠ خرداد ٩٨ در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار گردید.

وی گفت : در نمایشگاه برپاشده صنایع دستی بانوان شهرستان ، آثاری چون صنایع چرم و کیف های دست ساز - حصیر بافی - چادرشب و لباس محلی و عروسک به مدت یک روز کاری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

عباس نژاد ادامه داد : جمعی از کودکان و نوجوانان اعضای کتابخانه عمومی رودسر نیز همزمان با روز میراث فرهنگی و صنایع دستی به مسابقه دست سازه های کودکانه و ساخت کاردستی در محوطه اداره پرداختند که به همه شرکت کنندگان ، هدایایی اهداء شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر تصریح کرد : در مسابقه دست سازه های کودکانه ، بیش از ٣٠ نفر از کودکان و نوجوان کتابخوان کتابخانه عمومی ابوجعفر هوسمی حضور داشتند.

وی در پایان ضمن تداوم برنامه های مشابه در ایام تابستان ، حمایت از بانوان هنرمند شهرستان و آثار صنایع دستی منطقه و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و آداب رسوم منطقه را از اهداف برپایی این نمایشگاه و برگزاری مسابقه برشمرد.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید