تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایشگاه خوشنویسی «مشق عشق» در رودسر دایر می شود

نمایشگاه خوشنویسی «مشق عشق» در رودسر دایر می شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

نمایشگاه خوشنویسی «مشق عشق» در رودسر دایر می شود

 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد محمدرضا رحمتی با عنوان «مشق عشق» در دهه اول محرم و هفته خوشنویسی خبر داد.

 

به گزارش هنر گیلان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی فلاح رنجبر با اعلام این خبر افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان، همزمان با ایام محرم و هفته خوشنویسی، نمایشگاهی از آثار استاد محمدرضا رحمتی و چند تن از خوشنویسان ممتاز رودسر را در نگارخانه این اداره برگزار می کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه مذکور شامل 35 اثر خطوط نستعلیق - شکسته و دانگ های مختلف قلم بوده که موضوعات تابلوها در زمینه عاشورا و خط و خوشنویسی می باشد.

فلاح رنجبر اضافه کرد: آیین گشایش نمایشگاه ساعت 17 روز شنبه 25 مهر خواهد بود و علاقمندان به هنر خوشنویسی می توانند از تاریخ افتتاح تا 30 مهر صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 18 از نمایشگاه دیدن نمایند.

محمدرضا رحمتی؛ کار خوشنویسی را زیر نظر استاد امیر میرراضی رودسری یکی از اعضای انجمن خوشنویسان تهران آموخته و نمایشگاه مذکور پنجمین کار این هنرمند فعال شهرستان رودسر است.

 
 
 
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید