تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اجرای نمایش خیابانی "پوپک و پادشاه سرزمین زباله ها" با هدف کاهش تولید زباله در رودسر

اجرای نمایش خیابانی "پوپک و پادشاه سرزمین زباله ها" با هدف کاهش تولید زباله در رودسر

Shokohi
Alireza
07 مرداد 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 اجرای نمایش خیابانی "پوپک و پادشاه سرزمین زباله ها" با هدف کاهش تولید زباله در رودسر

نمایش خیابانی "پوپک و پادشاه سرزمین زباله ها" کاری از انجمن نمایش و گروه تئاتر هوسم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در میدان شهرداری اجرا شد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، کمال عباس نژاد سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود : به سفارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر ، نمایش خیابانی کودک " پوپک و پادشاه سرزمین زباله ها " با هدف کاهش تولید زباله عصر روز شنبه ٥ مرداد ٩٨ در میدان شهرداری رودسر به اجراء درآمد.

وی گفت : نمایش خیابانی " پوپک و پادشاه سرزمین زباله ها " کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر و گروه تاتر هوسم ، به نویسندگی ، طراحی و کارگردانی محسن پورنظری می باشد که با زبانی کودکانه و موزیکال ، ضمن توجه به اهمیت حفظ محیط زیست ، به آموزش تفکیک زباله از مبداء می پردازد.

عباس نژاد ادامه داد : اجرای این نمایش در راستای اقدامات تحسین برانگیز شهرداری رودسر جهت فرهنگ سازی کاهش تولید زباله برگزار شد که مورد استقبال همشهریان قرار گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر در پایان تصریح کرد : سیده مائده هوشیار - امیر روانان - غزال کیهان و محسن پورنظری نقش آفرینان نمایش ، کیمیا قربانعلی پور و پریسا مهدی پور بعنوان منشی و مدیر صحنه و جواد جانعلی زاده - جلال قیاصی و کامران شریفی بعنوان موسیقی در این نمایش همکاری داشتند.

این نمایش ساعت ٧ عصر امروز یکشنبه ٦ مرداد در میدان شهرداری رودسر ، اجرای مجدد خواهد شد. 

اجرای تاتر خیابانی با موضوعات روز جامعه با همکاری شهرداری - شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری گروه های نمایشی ، ادامه پیدا خواهد کرد.


دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید