تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رسانه های آستارا در تقویت وحدت اقوام و مذاهب نقش آفرین باشند

رسانه های آستارا در تقویت وحدت اقوام و مذاهب نقش آفرین باشند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

رسانه های آستارا در تقویت وحدت اقوام و مذاهب نقش آفرین باشند


 
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: رسانه های این شهرستان بایستی در تقویت و پررنگ نشان دادن وحدت اقوام و مذاهب این منطقه مرزی نقش آفرین باشند.
 
به گزارش هنر گیلان، ابوطالب جوان روز سه شنبه افزود: نقش رسانه در هر جامعه در جهت روشنگری و تنویر افکار عمومی مهم و در عین حال شناخته شده است.
وی با اشاره به فعالیت هشت نشریه محلی در شهرستان آستارا ، اضافه کرد: رسانه های آستارا به خاطر موقعیت خاص مرزی و فرهنگی این شهرستان بایستی در راستای وحدت بخشی بین اقوام و مذاهب پیش قراول باشند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه پوشش مناسب و جامع اخبار مربوط به آیین های ملی و مذهبی در رسانه های مکتوب و مجازی این شهرستان گواه روشنی بر این امر است.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ادامه با اشاره به فاجعه منا و جان باختن جمع کثیری از حجاج ایرانی و دیگر ملل اسلامی، بیان کرد: تمامی علل و دلایل این حادثه متوجه دولت عربستان و آل سعود است و سوء تدبیر از سوی عوامل این حادثه بر هیچ کس پوشیده نیست.
جوان نقش رسانه های داخلی را در شفاف سازی دلایل این حادثه را مهم توصیف کرد و افزود: برخی از رسانه های خارجی فاجعه منا و عوامل دخیل در این حادثه را می خواهند به شکل دیگری نشان بدهند این در حالی است که بی کفایتی مدیریت سران آل سعود منجر به پیش آمدن این واقعه تلخ شد.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری ، گفت: انتخابات همواره از حساسیت ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی برخوردار بوده است و رسانه ها همواره به عنوان یک پل ارتباطی باید رسالت خود را در این ایام بر محور انصاف و حق مداری انجام دهند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده و به لحاظ شرایط ویژه فرهنگی جزو شهرستانهای پیشتاز رسانه ای محسوب می شود به طوری که علاوه بر خبرگزاری های ایرنا ، ایسنا ، مهر ، شبستان ، فارس ، ایلنا و دفتر خبری صدا و سیما ، هم اکنون هشت نشریه محلی و نمایندگی چند نشریه استانی و ملی در این شهرستان فعال است./ایرنا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید