تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تمرکز زدایی از رویکردهای این اداره کل است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تمرکز زدایی از رویکردهای این اداره کل است

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تمرکز زدایی از رویکردهای این اداره کل است

فیروز فاضلی در جلسه با مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: تمرکز زدایی در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری از رویکردهای این اداره کل است .            

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور علی قیاسی مدیر کل امور استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران ستادیو شهرستانی شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد .

فیروز فاضلی در این جلسه به برگزاری فعالیت های متعدد در شهرستانها اشاره کرد و افزود : رویکرد ما در اجرای فعالیت های فرهنگی ، هنری و دینی تمرکز زدایی و برگزاری رویدادها در شهرستانها است .

وی با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی و کارگاهی در شش ماه اول سال افزود : جشنوای آوای ارادت رضوی ، همایش تجلیل از چاپخانه داران ، تجلیل از خبرنگاران گیلانی، مراسم سی روز با قرآن و جشنواره تئاتر آسیب های اجتماعی از برنامه های شاخص اجرا شده در این مدت بوده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه کتاب در آبان ماه آینده خاطر نشان کرد : در نیمه دوم سال جاری برنامه هایی همچون اکران همزمان فیلم فجر ، جشنواره عکس خبری و جشنواره فیلم کوتاه از برنامه های شاخص است که اجرا خواهد شد .

وی همچنین از مدیر کل امور استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری جشنواره های ملی بویژه جشنواره بین المللی فیلم و عکس کاسپین کمک و یاری خواست.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

نظرات ( 1 )

User Avatar
  • KievLawyer
  • در تاریخ : 12 مهر 1398 15:07
1
Профессиональная юридическая помощь, консультации адвоката со стажем (разводы, раздел имущества, наследство, установление отцовства) в Киеве, Одессе, Харькове, Запорожье, Днепре, Чернигове, Львове, ОдессеКонсультация адвоката - 067 392 07 61 (Viber)
  • 0

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید