تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » سازمان اسناد یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های آستارا اهدا کرد

سازمان اسناد یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های آستارا اهدا کرد

Shokohi
Alireza
11 آبان 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

سازمان اسناد یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های آستارا اهدا کرد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا گفت: با پیگیری‌های فرماندار این شهرستان، یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی به کتابخانه‌های عمومی آستارا اهدا شد.             

به گزارش هنر گیلان آرزو عباس زاده روز جمعه اظهار کرد: کتاب های اهدایی در عناوین کودک، نوجوان، رمان های معروف جهان و کمک آموزشی است که در هفته کتاب و کتابخوانی طی آئینی رونمایی خواهند شد.

وی بیان کرد: بیشتر کتاب های اهدایی به کتابخانه های لوندویل و ویرمونی اختصاص خواهد یافت و در حال حاضر ۶۰ هزار و ۳۹۶ کتاب در قفسه های چهار کتابخانه آستارا موجود است.

وی گفت: برای نخستین بار است که کتاب از سازمان اسناد و کتابخانه ملی به کتابخانه های عمومی آستارا اختصاص پیدا می کند و این امر قابل تقدیر است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا بیان کرد: نخستین کتابخانه گیلان در سال ۱۳۰۲ در آستارا تاسیس شد و باید کتابخانه های این شهرستان از نظر منابع و تجهیزات در سطح بالایی باشند.

عباس زاده ادامه داد: این شهرستان با پیشینه فرهنگی غنی به عنوان شهر کتاب شناخته می شود و امیدواریم مسئولان عضو انجمن کتابخانه ها در جامه عمل پوشاندن به مصوبات آن، همت کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و چهار کتابخانه آن بیش از دو هزار نفر عضو دارد.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید