تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دیدار با خانواده شهدا و یک جانباز در فومن

دیدار با خانواده شهدا و یک جانباز در فومن

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

دیدار با خانواده شهدا و یک جانباز در فومن

رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهدای خدمتگزار، شهید پیش بین و جانباز هشت سال دفاع مقدس رمضانعلی اکبری دیدار کردند.           

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، به مناسبت هفته بسیج ریاست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از خانواده شهدای خدمتگزار، شهید پیش بین و جانباز هشت سال دفاع مقدس رمضانعلی اکبری روز پنجشنبه هفتم آذرماه دیدار کردند.

یوسف نیک انجام در این دیدار گفت: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در ادامه افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم فرزندان خود در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب از خود گذشتگی را معنای واقعی بخشیدند که ادامه راه شهدا از وظایف مردم و مسئولان است

نیک انجام با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهدا به عنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت هستند. ویتجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا،آزادگان، جانبازان و ایثارگران را موجب عزت و پالایش روح انسان عنوان نمود.

در این دیدار،«سرهنگ جانباز»فرماندهی سپاه پاسدارانفومن، «محمدی» ریاست بنیاد شهید شهرستان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از خانواده شهدای خدمتگزار، شهید پیش بین و جانباز هشت سال دفاع مقدس رمضانعلی اکبری با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل و تکریم به عمل آمد.

              
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید