تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ازدواج لاکچری در آستارا روی صحنه رفت

ازدواج لاکچری در آستارا روی صحنه رفت

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

ازدواج لاکچری در آستارا روی صحنه رفت

نمایش کمدی ازدواج لاکچری، کاری از گروه هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با استقبال خوب تماشاگران در سینما دریای این شهرستان به روی صحنه رفت.             

به گزارش هنر گیلان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز چهارشنبه گفت: این نمایش، معضلات اجتماعی نظیر بیکاری، طلاق و آسیب های فضای مجازی در خانواده ها را با زبان تأثیرگذار طنز به تصویر می‌کشد و معرفی بازیگران مستعد و طراحی زیبای صحنه از ویژگی‌های آن است.

شاپور تشرینی افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی منصور سفیدگر به مدت ۱۰ شب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می شود و آرش قربانپور، شایان گلمحمدی، حامد ابراهیمی، پژمان مرتضوی، امین نعمانی، علیرضا پیرزاده، حدیث عاطفی، حدیث گلی نژاد، صبا سبلانی و سوین رضایی در دو پرده هنرنمایی می‌کنند.

وی اضافه کرد: نویسنده و کارگردان این نمایش از پیشکسوتان نقالی و سیاه بازی است و ازدواج لاکچری، هفتمین نمایش کمدی این کارگردان محسوب می‌شود.

تشرینی ادامه داد: در روزهای آینده کنسرت موسیقی محسن ابراهیم زاده و جشنواره شب چله در آستارا اجرا خواهد شد و مردم این شهرستان از برنامه‌های هنری به خوبی استقبال می‌کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و ۴۰۰ هنرمند در انجمن های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی است.


دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید