تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » پنجمین نمایشگاه خوشنویسی هنرمند آستارایی برپا شد

پنجمین نمایشگاه خوشنویسی هنرمند آستارایی برپا شد

Shahryar
Shahryar
11 آبان 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

پنجمین نمایشگاه خوشنویسی هنرمند آستارایی برپا شد

پنجمین نمایشگاه انفرادی فرامرز فکری هنرمند شاخص عرصه خوشنویسی آستارا عصر یکشنبه در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شد.

به گزارش هنر گیلان، در پنجمین نمایشگاه انفرادی این هنرمند 45ساله آستارایی ابیاتی زیبا و نغز از استوانه های بی چون و چرای ادبیات ایران زمین نظیر حافظ و مولانا و نیز جملات دینی ، عرفانی و آیاتی از قرآن کریم به چشم می خورد.
28 اثر مزین به خط نستعلیق زیبایی های نهفته در مضامین عرفانی را در نگاه هر بیننده ای چندین برابر می کند.
این آثار خلاقانه و بدیع با شکل و ماهیتی مشخص چشم هر اهل هنری را مجذوب به خود کند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا در آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: فکری فعالیت خود را زیر نظر استاد کریم صمد زاده از سال 1372 در انجمن خوشنویسی آستارا آغاز کرد و در سال 84موفق به اخذ مدرک ممتاز از سوی انجمن خوشنویسان ایران شد.
ابوطالب جوان ادامه داد: این پنجمین نمایشگاه انفرادی فرامرز فکری هنرمند فعال عرصه خوشنویسی است و پیش از این برگزاری چهار نمایشگاه انفرادی در شهرستان رودبار و نیز مشارکت در 24 نمایشگاه گروهی جزو کارنامه درخشان این هنرمند برجسته آستارایی است.
وی عمده آثار عرضه شده در این نمایشگاه را ماحصل زحمات هنری هنرمند آستارایی در چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: هم اینک فرامرز فکری در کنار رامین پیری به عنوان مربیان انجمن خوشنویسی آستارا فعالیت می کنند و در طول سال هنرجویان زیادی را در زمینه رشته پرپیچ و خم خوشنویسی به جامعه هنری معرفی می کنند.
به گفته جوان این نمایشگاه خوشنویسی که موضوع و مضمون آن بی ارتباط با ایام محرم و صفر نیست صبح و عصر به مدت یک هفته در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا دایر است.
وی در ادامه فعالیت های هنری هنرمندان آستارایی را در رشته های مختلف چشمگیر خواند و گفت: باید استعدادهای هنری بتوانند در کنار ذوق و علاقه شخصی با گذراندن دوره های مختلف در راستای اعتلای فرهنگ ایران اسلامی همت کنند.
جوان با اشاره به اینکه کلاس های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر فصل تابستان در سایر فصول سال نیز دایر است، افزود : کلاس های متنوع فرهنگی و هنری نظیر موسیقی ، خوشنویسی ، طراحی ، نقاشی کودکان ، قرآن ، تصویربرداری ، عکاسی ، بازیگری ، شعر و رمان از جمله آنهاست./ایرنا
 
پنجمین نمایشگاه خوشنویسی هنرمند آستارایی برپا شدپنجمین نمایشگاه خوشنویسی هنرمند آستارایی برپا شدپنجمین نمایشگاه خوشنویسی هنرمند آستارایی برپا شدپنجمین نمایشگاه خوشنویسی هنرمند آستارایی برپا شد
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید