تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جشن یلدا در سرای نصیر لاهیجان برگزار شد

جشن یلدا در سرای نصیر لاهیجان برگزار شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
 

جشن یلدا در سرای نصیر لاهیجان برگزار شد

ویژه برنامه شب یلدا توسط هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در سرای نصیر این شهر برگزار شد.                          

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، اینبرنامه به مناسبت فرا رسیدن شب یلدابه همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و مشارکت هنرمندانعصر روز جمعه ۲۹ آذر ۹۸ با حضور اسماعیل میر غضنفری فرماندار ، جواد تمیزکاررییس شورای شهر،نگار نادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان ، پروین قادررییس اداره بهزیستی و جمعی از هنرمندانبه مجری گری فاطمه علی پرست در سرای نصیر لاهیجان برگزار شد.

در این برنامه گروه موسیقی دارک گرین به سرپرستی فرهاد حبیبیبه اجرای موسیقی پرداختندو فضای شادی را برای کودکان و نوجوانان ایجاد کردند.آرش مفتاح: خواننده و گیتار باس؛ میلاد دستگیر: خواننده و گیتار الکتریک؛ ساقی حق پرست: کیبورد و سینت؛ امیرهوشنگ افتخاری: کاخون و فرهاد حبیبی: گیتار الکتریک از دیگر اعضای این گروهبودند.

در ادامه امیر تنها از هنرمندان حوزه تئاتر قصه های کهن را برای انان بازگو کرد. پس از آن نیلوفر امیدیمربی کلاس شاهنامه خوانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به حافظ خوانی برای حضار پرداخت .

موسسه خیریه سرای نصیر لاهیجان در سال۱۳۸۱توسط سید مهدی صلواتیان و همسرش رقیه اسماعیلی قدسیبعد از تصادف و فوت فرزندشانتاسیس شد ودر آن کودکان و نوجوانان بی سرپرستیا بد سرپرستنگهداری می شوند.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید