تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » پایان قلعه کوچولوها در لاهیجان

پایان قلعه کوچولوها در لاهیجان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 پایان قلعه کوچولوها در لاهیجان

 اجرای نمایش" قلعه کوچولوها " توسط کافه کودک آرامش در لاهیجان پایان یافت .                          

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ نمایش قلعه کوچولوها به نویسندگی ، طراحی و کارگردانی فروغ نوروزی توسط موسسه شادمانی کافه کودک آرامش از تاریخ ۲۳ الی ۲۸ آذر ۹۸ در سالن دانشکده شهید رجایی لاهیجان اجرا شد.

زانیار راستی ، پویا اثناعشری، پارسا اثناعشری، آنیتا محمودی، نگار خدادادی ، آیرا رضایی، پریسا رضایی خرسند شاهین دانشور،آناهیتا فطرتی ، شادی فلاح راد و آیشین ترابی از بازیگران خردسال این نمایش بودند.

پادشاه قلعه کوچولوها چهره کریه و زشتی داشته و دوست دارد که همه را ناراحت کند و اجازه نمی دهد لباسش تازه شود ، دوست ندارد کتاب بخواند ، بهداشت را رعایت نمی کند . پادشاه بخاطر همین رفتارش مریض می شود اهالی قلعه کوچولوها کمکش می‌کنند تا بهبود پیدا کند پادشاه نامهربان از مهربانی کودکان بهبود یافته و حتی چهره زشتش زیبا می شود . مهربانی کودکان قلعه قلب ‌سیاه پادشاه را تغییر می‌دهد....

محدثه موسوی و متین مجمع صنایع از مدیران موسسه شادمانی "کافه کودک آرامش"می باشند و این پنجمین نمایش از این مرکز خصوصی است که با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان توسط کودکان اجرا می‌شود .


دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید