تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » پایتخت فرهنگ و هنر مساجد بر اساس امتیاز معرفی می شود

پایتخت فرهنگ و هنر مساجد بر اساس امتیاز معرفی می شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

پایتخت فرهنگ و هنر مساجد بر اساس امتیاز معرفی می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت:پایتخت فرهنگ و هنر مساجد بر اساس فعالیت‌ها و برنامه‌های ثبت شده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه فهما و کسب امتیاز انتخاب و معرفی می شود.             
به گزارش هنر گیلان حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  به طرح ثبت فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد اشاره و  اضافه کرد: سامانه فهما، سامانه‌ای برای ساماندهی و ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به شفافیت اطلاع‌رسانی در این سامانه افزود: تمامی فعالیت‌های کانون‌ها اعم از ثبت و تکمیل مشخصات اعضای کانون‌ها، طرح‌های فرهنگی و هنری و ارائه گزارش فعالیت‌های انجام‌ شده کانون‌ها که در این سامانه ثبت شود، دارای امتیاز بوده و توانمندی کانون‌های فعال را مشخص می‌کند.
حجت الاسلام رضوانی نژاد با بیان اینکه هر سال یک استان به‌عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (پایتخت فهما) معرفی می‌شود، تصریح کرد: پایتخت فرهنگ و هنر مساجد براساس فعالیت‌ها و برنامه‌های ثبت شده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه و کسب امتیاز لازم انتخاب می‌شود.
وی «قرآن و عترت»، «آموزش و توانمندسازی»، «شبکه‌سازی و فضای مجازی»، «کتاب و کتاب‌خوانی»، «هنر متعالی» و «فعالیت‌های اجتماعی» را از محورهای مهم سامانه دانست و بیان کرد: سه کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان توانسته‌اند با ثبت اطلاعات خود در سامانه، در رده ۱۰ کانون برتر کشور قرار گیرند.
وی با بیان اینکه تا ارزیابی رویداد ملی فهما کمتر از یکماه  زمان باقیست از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خواست در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری حضور جدی داشته و با ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد زمینه برخورداری امتیازات کشوری را برای گیلان فراهم کنند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید