تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه ای غیرمجاز در رضوانشهر تشکیل شد

ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه ای غیرمجاز در رضوانشهر تشکیل شد

Shahryar
Shahryar
20 آبان 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید


 ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه ای غیرمجاز در رضوانشهر تشکیل شد

با تشکیل ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در شهرستان رضوانشهر، نخستین جلسه این ستاد برگزار شد.
 
به گزارش هنر گیلان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر، ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه ای غیرمجاز این شهرستان روز سه شنبه ١٩ آبان ماه با حضور مسئولین اجرایی در محل این اداره تشکیل شد.

علیرضا ملکی نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر گفت: تلاش این ستاد بر این است تا محصولات قاچاق و غیرمجاز در این حوزه را جمع آوری کرده و زمینه تبلیغ و ترویج نامناسب این بازی ها را از بین ببرد.

این مسئول در ادامه گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی دشمنان با بسیج تمام امکانات تهاجم فرهنگی گسترده ای را علیه کشور ما آغاز کرد که از مصادیق این تهاجم، تولید و عرضه بازیهای غیرمجاز رایانه ای است که بر فکر و ذهن جوانان تاثیر گذاشته و بسیاری از معضلات اجتماعی و اخلاقی را بدنبال دارند و لذا باید در جهت مقابله با آنها تلاش نمود و این ستاد نیز در همین راستا تشکیل شده است.

ملکی نژاد، اهمیت آگاه سازی و هشدارهای لازم به متولیان امر و خانواده ها را در این زمینه یادآور شد و گفت: امیدواریم با توجه به تنوع تولید محصولات و ورود آن به بازار در سال های متمادی زمینه ای را فراهم کنیم تا با کاسته شدن از وضعیت نابسامانی در این زمینه روند کارها به سمت ساماندهی و شرایط مطلوب دسترسی به محصولات پاک و سالم برای خانواده ها و همشهریان فراهم آید.

وی همچنین در خصوص  ریشه کن شدن اسامی بیگانه در سطح شهرستان گفت: صدور و تمدید پروانه کسب برای تایید نام  مکان صنفی با تایید و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید صورت گیرد تا در آینده شاهد کم شدن گونه اسامی در شهرستان باشیم.

بنا بر این گزارش؛ اعضای ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه ای غیرمجاز شامل رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان دبیر ستاد و نماینده پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، پلیس امنیت اخلاقی، نمایندگان قضایی و اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در شهرستان می باشند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید