تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نخستین نمایشگاه پدیدآورندگان و مولفان سیاهکل برپا می شود/ برگزاری نکوداشت استاد پرتو در سیاهکل

نخستین نمایشگاه پدیدآورندگان و مولفان سیاهکل برپا می شود/ برگزاری نکوداشت استاد پرتو در سیاهکل

Shahryar
Shahryar
21 آبان 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 نخستین نمایشگاه پدیدآورندگان و مولفان سیاهکل برپا می شود/ برگزاری نکوداشت استاد پرتو در سیاهکل

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل از برپایی نخستین نمایشگاه آثار پدیدآورندگان و مولفان سیاهکلی همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش هنر گیلان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی از آثار پدیدآورندگان و نویسندگان سیاهکل با عنوان «یادگار ماندگار» برپا می شود.

سیدرضا حسینی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل ضمن اعلام این خبر گفت: برای نخسیتن بار نمایشگاهی از آثار مکتوب مولفان سیاهکلی شامل ٥٥ عنوان کتاب از سی مولف در مجتمع فرهنگی و هنری سیاهکل برپا می گردد.

وی افزود: این نمایشگاه از بیست وچهارم آبان ماه به مدت یک هفته با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیاهکل همه روزه از ساعت هشت صبح الی ١٨ عصر در سالن کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری مهیار دیلمی دایر خواهد بود.

مراسم نکوداشت زنده یاد افشین پرتو برگزار می شود

حسینی ادامه داد: همچنین مراسم نکوداشت استاد افشین پرتو، محقق و پزوهشگر برجسته تاریخ گیلان عصر پنج شنبه در سیاهکل برگزار می شود.

به گفته وی، این مراسم به پاس چند دهه تحقیق وپ‍ژوهش زنده یاد افشین پرتو درعرصه تاریخ ایران به ویژه تاریخ گیلان برگزار می گردد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل تصریح کرد: در مراسم نکوداشت این محقق برجسته گیلانی، از آخرین کتاب او با عنوان «سیاهکل دیار پایدار» رونمایی می شود.

حسینی اضافه کرد: این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری جمعی از اهالی فرهنگ و هنر سیاهکل ساعت ١٧ عصر پنج شنبه بیست و یکم آبان ماه در سالن مجتمع فرهنگی هنری مهیار دیلمی برگزار می شود.

گفتنی است افشین پرتو پژوهشگر تاریخ گیلان، عصر پنجشنبه ٢٦ شهریور ماه ١٣٩٤بر اثر عارضه  قلبی دارفانی را وداع گفت.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

نظرات ( 1 )

User Avatar
  • علمی اجتماعی شمیلا
  • در تاریخ : 22 آبان 1394 14:56
1
با تشکر از زحمات زیاد جناب حسینی و خانم دکتر مهرناز مظفری. خداوند اجرتان دهد.
  • 0

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید