تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خبر داد: همدلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تالش در مبارزه با کرونا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خبر داد: همدلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تالش در مبارزه با کرونا

Shokohi
Alireza
28 اسفند 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خبر داد: همدلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تالش در مبارزه با کرونا

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از حضور و همدلی هنرمندان انجمن های فرهنگی و هنری و اصحاب رسانه این شهرستان در نهضت مبارزه با کرونا خبر داد.              

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومیاداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش، بهرام خوشحالگفت: هنرمندان انجمن های فرهنگی وهنری اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش ، اصحاب رسانه و خبرهمراه سایر احادواقشار مردمتالش با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی ،ایجاد کمپین های مردمی ، تولید و پخش ماسک و دستکش،کمک به بیماران، افراد بی‌بضاعت ، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و حتی گندزدایی اماکن و محل تجمع و تردد عمومی در نهضت مبارزه با کرونا شرکت نمودند که نشان از همراهی همیشگی هنرمندان در رویدادهای اجتماعی است.

تولید ماسک در کانون فرهنگی و هنری مسجد

وی ادامه داد: باتوجه به کمبود برخی از اقلام بهداشتی بویژه ماسک در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا ،کانون فرهنگی و هنری وحدت مسجد جامع کریم محله جوکندان تالش زیر مجموعه اداره فرهنگ وارشاداسلامی با همکاری حوزه بسیج امام رضا (ع) با ایجاد کارگاه تولیدی اقدام به تولید ماسک های بهداشتی نموده است . این کارگاه در حال حاضر با ۴ نفردر سه شیفت کاری ماسکتولید می نماید که پس از تولید، در شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش استرلیزه شده و سپس دراختیار مردم گذاشته می شود.

پخش رایگان فیلم های سینمایی در تالش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش در ادامه با بیان اینکه بیماری کرونا، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کردوسلامتبرایخانوادهها رابهارمغانآورد، افزود: شعارمادرخانهمی‌مانیم،جامه عمل بپوشانیم تابر این ویروس پیروز شویم و آنرا ریشه کنیم ، قرنطینه خانگی را جدی بگیریم و در خانه بمانیم.ماندندرخانهکمترینکاریاستکهمامردممی‌توانیمدرشکستویروسکروناانجامدهیم.

این مسئول اضافه کرد: محمدرضا محمودی فر مدیریت فروشگاه عرضه محصولات فرهنگیخانه فیلم تالش،در این موقعیت حساس شیوع بیماری منحوس کرونا و در راستای مبارزه با ویروس کرونا و تشویق مردم جهت ماندن در خانه ، اقدام به پخش رایگان فیلم های سینمایی در میان خانواده ها نموده است.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید