تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » سفرها فقط به تعویق می افتند

سفرها فقط به تعویق می افتند

Shokohi
Alireza
14 فروردین 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

سفرها فقط به تعویق می افتند

کرونا ضربآهنگ شاد و پر هیاهوی نوروز را دیگر کرد؛ آئین ها در زمان توقف کردند و مردمان خانه نشین به ضرورت از سفر منع شدند و سفرها فقط به تعویق افتاد.             
به گزارش هنر گیلان اما این فقط تعویق سفر است؛ سفرها کنسل نخواهند شد و بار دیگر در زمان پساکرونا جاده های شمال بهشت چشم را به گردشگران ارمغان می بخشند.
سال که نو می شود به هر دین و آئین و نژاد، شادی زاده می شد و در هر کوی و برزن ضرب آهنگ طبل نوروزخوانی شادی فزون ترمی کرد؛ اما امسال از پس سالی سخت ویروسی تاجدار از راه رسید و رنگ عمومی شادی را کم فروغ کرد اما حس شادش بر جامعه مستولی است.
پیدایش نوروز را روایت ها بسیار است؛ اما در غالب گفتار راویان از جمشید پادشاه پیشدادی، پیش از آنکه بدست ضحاک کشته شود، به عنوان پایه گذار جشن یاد شده است؛ به هر روی نوروز آمد و آمد تا رسید به امروز که هیولای کرونا جولان داد و کوی و برزن را از مردمان خالی کرد اما این ایام فرصتی است برای چینش سفر برای روزهای بعد کرونا که این بار سفرهایمان را بیش تر پاس خواهیم داشت.  
می گویند سفر از زمانی آغاز می شود که اندیشه اش در ذهن نمایان شود و آنان که از ذوق سفر سرشارند نیک می دانند که گیلان سفرنامه ای است بی منتهی؛ لذا ایرنای گیلان با معرفی برخی از جاذبه های گردشگری، شرایط تصمیم گیری برای سفرهای بعد از کرونا را فراهم می کند.
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید