تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » هنری » پژوهش در امور قرآنی از اولویت‌های ارشاد گیلان است

پژوهش در امور قرآنی از اولویت‌های ارشاد گیلان است

Shahryar
Shahryar
25 آبان 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 پژوهش در امور قرآنی از اولویت‌های ارشاد گیلان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به سطح‌بندی فعالیت‌های قرآنی در استان، گفت: پژوهش در امور قرآنی از اولویت‌های این اداره کل است.

به گزارش هنر گیلان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نشست حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون امور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران موسسات قرآنی استان گیلان، بعد از ظهر امروز (دوشنبه ٢٥ آبان ٩٤) در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این نشست اظهار کرد: ٢٥ موسسه قرآن و عترت در استان زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ٣٢ موسسه نیز زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی گیلان هستند.

وی به فعالیت افراد بسیاری در عرصه‌های قرآنی در گیلان اشاره کرد و افزود: مراکز آموزشی مختلفی نیز در این زمینه در استان فعال هستند.

فاضلی با بیان اینکه امسال ١١٠ نفر در آزمون قرآنی این استان شرکت کردند، تصریح کرد: تعداد ٥٠ نفر در آزمون مذکور قبول شدند.

این مسوول از حضور یک‌هزار و ٩ نفر در چهاردهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در جمعه گذشته در استان خبر داد و گفت: در مجموع ٦ هزار و ٢٤٢ فعال قرآنی در گیلان داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به وجود ٢٩٠ نفر بیمه شده فعال قرآنی در استان اشاره کرد و یادآور شد: مشکلاتی در حوزه بیمه فعالان قرآنی در گیلان وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به سطح‌بندی فعالیت‌های قرآنی در گیلان، خاطرنشان کرد: پژوهش در امور قرآنی از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است.
دسته بندی :  هنری / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید