تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » آغاز مسابقه های استانی قرآن کریم اوقاف گیلان

آغاز مسابقه های استانی قرآن کریم اوقاف گیلان

Shahryar
Shahryar
26 آبان 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 آغاز مسابقه های استانی قرآن کریم اوقاف گیلان

سی و ششمین دوره مسابقه های استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه گیلان از امروز (سه شنبه) در رشت آغاز شد و تا بیست و نهم آبان ماه جاری ادامه دارد.
 
به گزارش هنر گیلان ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: 400 نفر از برگزیدگان شهرستانی سی و ششمین دوره رقابت های استانی قرآن کریم در این دوره از مسابقه ها شرکت دارند.
حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 20 هزار نفر در مرحله شهرستانی مسابقه های اوقاف و امور خیریه در استان گیلان شرکت کرده بودند که 400 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در رشته های حفظ پنج، 10 و 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، ابتهال، تواشی و هم خوانی و معارف قرآن کریم با هم رقابت می کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان کرد: پنج داور خانم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و هشت نفر از اساتید آقا استانی قرآن به عنوان داور این دوره از مسابقه ها را داوری می کنند.
وی به اقدامات خوب در بخش داوری مسابقه های قرآنی اوقاف اشاره و اضافه کرد: بهره مندی از داوران استانی، نشان دهنده این است که چهره ها و شخصیت های قرآنی در گیلان توان داوری را دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اظهار کرد: بعد از برگزاری این دوره از مسابقه ها، 23 نفر از برترین ها به مسابقه های کشوری راه می یابند که از این تعداد، 13 نفر آقا و 10 نفر خانم هستند.
سی و ششمین دوره مسابقه های قرآن کریم اوقاف استان گیلان در بخش خواهران در تاریخ 26 و 27 و برادران 28 و 29 آبان برگزار می شود./ایرنا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید