تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد باید در حوزه فرهنگ و هنر نگاه پژوهش محور داشته باشیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد باید در حوزه فرهنگ و هنر نگاه پژوهش محور داشته باشیم

Shokohi
Alireza
07 خرداد 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد و این موضوع در تمام اقشار جامعه قابل رؤیت است.                                                 

به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، صبح امروز در جلسه شورای معاونان این اداره‌کل با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا و درگیری‌های آن هنوز پایان نیافته است، اذعان کرد: مردم و مسئولین در این مدت ثابت کردند که می‌توانند در کنار هم بر این بیماری غلبه کنند.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد و این موضوع در تمام اقشار جامعه قابل رؤیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: ما به داشتن رهبری فرزانه افتخار می‌کنیم که نگاهی همه جانبه به موضوعات دارند و به شکلی هوشمندانه، تدین و تعقل را با هم در جامعه جاری می‌کنند.

فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پژوهش از محورهای مهم فعالیت هر دستگاه اجرایی است، گفت: ما هم در حوزه فرهنگ و هنر باید توجه بیشتر و موثرتری به این امر نموده و در تمام حوزه‌های فعالیتی خودمان نگاه پژوهش محور داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به در پیش بودن چهلمین سال آغاز دفاع مقدس، اظهار کرد: برای گرامیداشت ایثارگری‌های آن دوران باید از ابزار هنر به بهترین نحو استفاده کنیم و ستاد هنری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری را تدوین کند.

وی افزود: ما به عنوان نسل بعد از دفاع مقدس باید روایت‌های حاضرین در این حماسه بزرگ را با استفاده از ابزار هنر به شکلی زیبا و فاخر به نسل‌های آینده منتقل کنیم؛ این امر وظیفه سنگین ما است که باید با تمام توان آن را انجام دهیم.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید