تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب در آستارا دایر شد

نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب در آستارا دایر شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
۲ نمایشگاه تازه‌های کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و غنای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، در کتابخانه‌های شهرستان آستارا دایر شد.            
به گزارش هنر گیلان  رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه های تازه های کتاب در کتابخانه پیامبر اعضم (ص) گفت: کتابخانه های شهید نشاطی و پیامبر اعظم (ص) تا پایان هفته، میزبان این نمایشگاه ها و علاقه مندان به تازه های نشر خواهد بود.
  آرزو عباس زاده اظهار کرد: در هر نمایشگاه ۵۰ نسخه کتاب با موضوعات دینی، علوم سیاسی و حقوق، کودک و نوجوان، کمک درسی و قصه و رمان در معرض قرار گرفته است.
  وی بیان کرد: دسترسی بهتر به تازه های کتاب، تشویق مردم به مطالعه و حمایت از ناشران داخلی از هدف های دیگر برپایی نمایشگاه تازه های کتاب است.
  عباس زاده گفت: از اول خرداد تاکنون ۵۸۴ نسخه کتاب جدید به منابع کتابخانه های عمومی آستارا اضافه شده است و عااقه مندان با مراجعه به کتابخانه ها، کتاب های جدید را امانت بگیرند.
  رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا افزود: شهرداری آستارا امسال حدود ۹۰ میلیون ریال از نیم درصد درآمد خود را به حساب انجمن کتابخانه های واریز کرده و فعالیت کتابخانه ها، در فضای مجازی و در زمینه های قصه گویی و معرفی کتاب ادامه دارد.
   شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و چهار کتابخانه آن، از ۶۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۲ هزار عضو برخوردار است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید