تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » عیادت مدیرکل ارشاد گیلان از دو فعال فرهنگی و هنری رضوانشهر

عیادت مدیرکل ارشاد گیلان از دو فعال فرهنگی و هنری رضوانشهر

Shokohi
Alireza
28 مرداد 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در منزل مهتاب ره و صمد حبیبی از این دو چهره فعال فرهنگی و هنری شهرستان رضوانشهر که در بستر بیماری به سر می برند، عیادت کرد.                                                 
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، فیروز فاضلی در این دیدار که روز دوشنبه (27 مرداد 99) انجام شد، ضمن جویا شدن از روند درمان این دو عزیز رضوانشهری، برای آنها آرزوی سلامتی کرد.
وی در صحبت های خود به جایگاه رفیع خبرنگاران و هنرمندان اشاره کرد و در خصوص حل بخشی از مشکلات درمانی این عزیزان پیگیری های لازم را به عمل آورد.
 در این دیدار، مهرداد صمدی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمد نیک بخش رییس گروه امور فرهنگی، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی، سجاد کوچک نژاد رییس گروه امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مجید شافعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان این دیدارها، هدایایی به رسم یادبود به این دو عزیز اهدا نمود.
 مهتاب ره متولد 3 دی 1354 است و به مدت 14 سال در حرفه خبرنگاری فعالیت دارد و در حال حاضر خبرنگار روزنامه پنجره نو و عضو خانه مطبوعات گیلان می باشد. وی همکاری در رسانه هایی همچون گلچین امروز، پیک سبز تهران، آوای صومعه، موج شمال، پیک باران و عضو افتخاری باشگاه خبرنگاران جوان و... را در کارنامه کاری دارد.
 استاد صمد حبیبی متولد 10 آذر 1323 رضوانشهر و بازنشسته آموزش و پرورش است. وی، دستون خوان و فعال پیشکسوت موسیقی نواحی است که نقش بسزایی در حفظ این هنر در منطقه داشته و دارد و در جشنواره های مختلف استانی، منطقه ای، کشوری و بین المللی حضور مستمر دارند
دسته بندی :  خبرها / مجله هنر گیلان
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید