تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » انتشار کتب در حوزه ایثار و شهادت به ماندگاری این فرهنگ کمک می‌کند

انتشار کتب در حوزه ایثار و شهادت به ماندگاری این فرهنگ کمک می‌کند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 انتشار کتب در حوزه ایثار و شهادت به ماندگاری این فرهنگ کمک می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران گیلان در بازدید از نمایشگاه کتاب استان گفت: انتشار کتب فاخر در حوزه ایثار و شهادت می‌تواند به ماندگاری این فرهنگ کمک کند.

به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان اظهار کرد: انتشار کتب فاخر در حوزه ایثار و شهادت می‌تواند به ماندگاری این فرهنگ کمک کند.

وی در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر غرفه‌ها گفت: لزوم انتشار کتب فاخر در حوزه ایثار و شهادت می‌تواند به اهداف بنیاد در راستای ترویج این فرهنگ غنی و ماندگاری آن کمک کند.

طاهرنژاد افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس برای تولید هزاران کتاب و انتقال فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ظرفیت دارد و خاطرات دفاع مقدس به مثابه رگه‌ای از مواد ذی‌قیمتی است که در معدنی یافت می‌شود و با دنبال کردن آن می‌توان به گنجینه عظیمی از آثار ادبی و روایی دفاع مقدس دست یافت.

وی با اشاره به استفاده از هنر در جهت مکتوب کردن خاطرات گران‌بهای سال‌های حماسه و ایثار گفت: این فرصت طلایی است که  بتوانیم آن لحظات زیبا و با اخلاص سا‌ل‌های دفاع مقدس را از ذهن‌ها بیرون کشیده و به قلم هنر ماندگار شود.

بنا بر این گزارش، یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از ٢٥ آبان ماه امسال دایر شده و تا یکم آذر ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران با حضور ناشران مطرح کشور و گیلان پذیرای علاقه‌مندان بود.

در این نمایشگاه ٣٤٥ ناشر از سراسر کشور در ٢٠٨ غرفه حضور یافتند که ٢٥ ناشر گیلانی بودند و در مجموع ٣٤ هزار عنوان کتاب در عناوین مختلف را با حداقل ٣٠ درصد تخفیف ارائه کردند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید