تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » امضاء تفاهمنامه همکاری میان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری گیلان

امضاء تفاهمنامه همکاری میان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

امضاء تفاهمنامه همکاری میان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری گیلان

مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کردند.

به گزارش هنر گیلان، این تفاهمنامه همکاری با موضوع مشارکت و اجرایی کردن فعالیت های مشترک، روز شنبه توسط مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان و علی پورحسن مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امضاء شد.
مشارکت در برگزاری همایش ها، جشن ها و برنامه های مشترک تخصصی در حوزه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی، حمایت و همکاری برای حضور دانش آموزان در مراکز کانون و بهره مندی از امکانات و برنامه های فرهنگی، هنری و ...، کمک هرچه بیشتر به کانون در زمینه جذب و عضویت دانش آموزان در مراکز کانون پرورش فکری و کمک برای طرح توسعه کتاب خوانی در مدارس روستایی از جمله تعهدات اداره کل آموزش و پرورش در این تفاهمنامه است.
برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی نویسندگی و نقد کتاب با حضور نویسندگان ، شاعران کودک و نوجوان در مراکز و مدارس استان گیلان، توسعه فعالیت های کانون در مدارس روستایی از طریق مراکز پستی و روستایی، در اختیار گذاشتن سالن های نمایش در برگزاری جشنواره فیلم رشد، تخفیف عضویت برای دانش آموزان مدارس شرکت کننده در ارتباط با کانون و مدارس و ارایه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی به دانش آموزان در مدارس نیز از جملهه تعهدات کانون پرورش فکری است.
بهره برداری از قابلیت ها و امکانات موجود طرفین در حوزه فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی، کتاب و کتابخوانی در ترویج فرهنگ مطالعه، کمک به شکوفایی و کشف استعدادهای دانش آموزان، ارتقاء و افزایش سطح فعالیت های مهارتی آنان، آموزش و غنی سازی اوقات فراغت حین تحصیل و تابستان دانش آموزان و صرفه جویی در هزینه ها و ارتقای سطح کیفی و اثرگذاری برنامه های مشترک از جمله اهداف امضاء این تفاهمنامه عنوان شد.
بر اساس آخرین آمار، اسامی بیش از 365 هزار دانش آموز در سامانه سناد (ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان) آموزش و پرورش استان گیلان ثبت شده است.
حدود 50 هزار کودک و نوجوان نیز عضو مراکز 31 گانه کانون پرورش فکری گیلان هستند./ایرنا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید