تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ ویژه برنامه های فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس در املش اعلام شد

در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ ویژه برنامه های فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس در املش اعلام شد

Shokohi
Alireza
23 شهریور 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری ویژه ایام دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.                
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش، در آستانه هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد آن ، سید عباس موسوی رییس این اداره از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی خبر داد.
وی گفت: در هفته دفاع مقدس ، با همکاری و مشارکت بسیج هنرمندان شهرستان و بسیج رسانه و با توجه به پروتکل های بهداشتی ، کارگاه شعر و مقاومت و پایداری و پخش تاتر خیابانی در بستر فضای مجازی صورت می گیرد.
موسوی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور دلیرمردی شهدایی است که با نثار خون خود از انقلاب و اسلام پاسداری نمودند و ضرورت دارد که با زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدای جنگ تحمیلی و اجرای برنامه های متنوع و متناسب با این ایام ، هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش ، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر - افتتاح دفتر بسیج رسانه  - دیدار هنرمندان املشی با خانواده شهدا و ایثارگر - غبارروبی مزار مطهر شهدای جنگ تحمیلی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان را ، بخشی دیگر از برنامه های فرهنگی هنری این ایام عنوان داشت.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید