تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اکران آثار منتخب شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در گیلان اختتامیه جشنواره، سوم مهر در رشت برگزار می‌شود

اکران آثار منتخب شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در گیلان اختتامیه جشنواره، سوم مهر در رشت برگزار می‌شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اکران فیلم‌های منتخب شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در رشت، گفت: از اول تا سوم مهر روزی ۲ فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) اکران می‌شود.                                                 

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، روح‌الله قمری، روز یکشنبه (۳۰ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در گیلان، اظهار کرد: این جشنواره همزمان در ۳۲ استان کشور در حال برگزاری است.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این جشنواره دو سال یکبار برگزار میشود، گفت: ۶۵ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شده است.

 وی با بیان اینکه فیلم کوتاه و بلند داستانی، مستند، پویانمایی، انیمیشن و فیلم‌نامه از موضوعات جشنواره مقاومت است، تصریح کرد: منتخبین استانی در اختتامیه این جشنواره تجلیل میشوند و از هر بخش نفر برگزیده به جشنواره بینالمللی راه مییابد.

قمری، تقدیر از مدافعان سلامت و مدافعان مقاومت را از برنامههای جانبی جشنواره فیلم مقاومت در گیلان اعلام کرد و بیان داشت: اختتامیه این جشنواره، روز پنجشنبه (۳ مهر) در تالار مرکزی رشت با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار میشود.

وی در ادامه از اکران فیلمهای منتخب جشنواره در رشت خبر داد و افزود: از اول تا سوم مهر روزی ۲ فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) اکران میشود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان در پایان به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: اجرای تئاتری با موضوع شهدای غواص و با عنوان «دستان بسته» و مراسم عصری با شعر در رشت از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که با همکاری هنرمندان استانی برگزار می‌شود.

دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید