تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جشنواره مطبوعات محلی گیلان فرصتی برای بروز ظرفیت رسانه ای استان است

جشنواره مطبوعات محلی گیلان فرصتی برای بروز ظرفیت رسانه ای استان است

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 جشنواره مطبوعات محلی گیلان فرصتی برای بروز ظرفیت رسانه ای استان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جشنواره مطبوعات محلی استان را فرصتی برای بروز ظرفیت و توانمندی های رسانه ای عنوان کرد.
 
 
به گزارش هنر گیلان، فیروز فاضلی با اعلام برپایی هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در گیلان پس از یک وقفه هشت ساله، از تمامی روزنامه نگاران، نویسندگان، خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه استان دعوت کرد آثار برتر خود را بر اساس رشته های (گزارش و مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، مقاله، تیتر و خبر) در دو بخش مسابقه و ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی، محورهای هفتمین جشنواره مطبوعات محلی را ارج نهادن و تجلیل از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، آشنائی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های مکتوب، سایت ها و خبرگزاری ها و بهره گیری از این قابلیت ها و ایجاد زمینه تبادل نظر و انتقال تجارب میان رسانه های مکتوب، سایت ها و خبرگزاری ها عنوان کرد.
وی افزود: تبیین اصول اخلاقی رسالت مطبوعات در راستای گسترش فرهنگ، انعکاس دستاورد فعالیت مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری ها، بررسی و انعکاس وضعیت کیفی مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری های استان و تبیین جایگاه و نقش روزنامه نگاران و خبرنگاران محلی در تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه استان از دیگر محورهای جشنواره مذکور است.
وی، مهلت ارسال آثار را ١٥ دی ماه سال جاری عنوان و اضافه کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری گیلان، بهمن ماه امسال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
همچنین، مسئولیت کمیته های فرهنگی و هنری اقلیت های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با حکم رییس ستاد دهه فجر گیلان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان محول شده است.
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه می بایست برای فرهنگ هزینه کرد، گفت: «فرهنگ»، بودن است و «توسعه»، شدن؛ از این رو باید اول به بودن پرداخت تا شرایط شدن فراهم شود.
فاضلی با اشاره به نحوه ارسال آثار، اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را از طریق الکترونیک به نشانی gilan.pressfestival.ir و یا از طریق پستی به دبیرخانه جشنواره به نشانی رشت، چهارراه پورسینا، خانه مطبوعات استان گیلان ارسال کنند.
علاقه مندان می توانند از طریق سایت های gilan.farhang.gov.ir و matbooatgilan.ir و شماره تماس ٣٣٣٢٣٦٢٩ دبیرخانه جشنواره از اطلاعات و اخبار جشنواره آگاهی یابند./ایرنا

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید