تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » فراخوان ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی در هجدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات

فراخوان ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی در هجدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
فراخوان ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در هجدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات منتشر شد.                

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان با اعلام این خبر افزود: در اجرای تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون مطبوعات، از مدیران مسئول محترم مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور دعوت شده است در صورتی که نامزد نمایندگی برای انتخابات این دوره هیئت نظارت می‌باشند، اقدام نمایند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز شنبه 12 مهر ماه جاری فرصت دارند با نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی الکترونیکی www.e-rasaneh.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست نامزدی و درج خلاصه‌ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی خود اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: بر اساس فراخوانی که در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز به‌صورت درج آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده، آخرین مهلت ثبت‌نام و اعلام نامزدی مدیران محترم مسئول فقط تا زمان مذکور در اطلاعیه بوده و این زمان قابل تمدید نیست.

انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به‌منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه‌های کشور در این هیئت انجام می‌شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید