تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مهلت شرکت در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره «سینماحقیقت» تمدید شد.

مهلت شرکت در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره «سینماحقیقت» تمدید شد.

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تولید فیلم مستند در کشور و درخواست جمعی از مستندسازان، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی ملی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت یک هفته تمدید شد.
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، تهیه‌کنندگان و فیلمسازان متقاضی حضور در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره حداکثر تا روز 12 مهرماه 99 فرصت دارند فرم شرکت در چهاردهمین دوره‌ی «سینماحقیقت» را روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir و یا وب‌سایت مرکز گسترش www.defc.ir بصورت آنلاین تکمیل نموده و تا 15 مهر، نسخه نهایی فیلم خود را از طریق ارائه‌ی لینک یا به شکل فیزیکی به دبیرخانه سینماحقیقت ارائه نمایند.

🔷برپایه‌ی این گزارش، «مسابقه ملی»، «جایزه شهید آوینی»، «بخش ویژه کرونا» و «فیلم‌های مستند کارآفرینی»، بخش‌های رقابتی ملی این دوره‌ی جشنواره سینماحقیقت هستند.

🔶مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، در آذرمـاه 1399 و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید 19 بصورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید