تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اجرایی که حمید هیراد را منقلب کرد/ انتشار یک تک آهنگ عاشورایی

اجرایی که حمید هیراد را منقلب کرد/ انتشار یک تک آهنگ عاشورایی

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

خواننده موسیقی پاپ می‌گوید سال آینده آهنگی درباره عاشورا منتشر خواهد کرد.          

به گزارش هنر گیلان   موسیقی نمایش عاشورایی "علمدار" به تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی از اول مهر به مدت شش شب به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت روی صحنه است. این پروژه با آهنگسازی پوریا خادم و با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص اجرا می‌شود.
حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ در حاشیه موسیقی نمایش "علمدار" درباره این اجرا گفت: به نظرم اجرایی بسیار عالی است و احساس را به‌خوبی به مخاطب منتقل می‌کند. من ارکستر سفمونیک تهران را در این اجرا درخشان دیدم و به نظرم آن‌ها عالی هستند. راوی‌ها هم حس خوبی را منتقل می‌کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که نقش عاشورا را چقدر در این اجرا پررنگ دیدید، اظهار داشت: از آنجایی که هنر نمایشی با ارکستر تلفیق شده، نقش عاشورا در این اجرا بسیار پررنگ‌تر شده و شما می‌توانید ملموس‌تر آن را حس کنید. امیدوارم هستم که تعداد این‌ موسیقی نمایش‌ها بیشتر شود و در آینده شاهد اجراهای بیشتری باشیم.
این خواننده موسیقی پاپ که تحت تأثیر کنسرت نمایش "علمدار" قرار گرفته بود، در پایان خاطرنشان کرد: اگر عمری باقی باشد و خدا بخواهد، من نیز در سال آینده اثری درباره عاشورا منتشر خواهم کرد.
دسته بندی :  خبرها / مجله هنر گیلان
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید