تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدرس و فیلمساز فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان « مربی چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران »

مدرس و فیلمساز فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان « مربی چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران »

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدرس و فیلمساز فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان « مربی چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران »
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر لاهیجان ، ساسان عادلی رئیس دفتر لاهییجان با اعلام این مطلب افزود : نواب محمودی مدرس و فیلمساز فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان بعنوان یکی از مربیان   چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران انتخاب گردید.
به گفته عادلی و به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با اعلام دبیرخانه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران ،عادل تبریزی، فریبرز آهنین، نواب محمودی، حافظ آهی، مهدی رضایی، شهلا پورآرین، تی‌یام یابنده و میرعباس خسروی‌نژاد مربیان این دوره خواهند بود.
با اعلام دبیرخانه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران ، وحید گلستان، بیژن میرباقری، سیروس حسن‌پور، مهین جواهریان، سیدجواد هاشمی، غلامرضا رمضانی، ابوالفضل جلیلی و حامد جعفری نیز  به عنوان منتورهای چهارمین المپیاد فیلمسازی معرفی شدند.
این هنرمندان و کارشناسان، کار آموزش ۶۴ نوجوان صاحب ایده و اثر را که ایده‌هایشان در چهارمین المپیاد فیلمسازی پذیرفته شده، بر عهده خواهند داشت و در این دوره، به شکل برخط به آنها آموزش خواهند داد.
قابل ذکر است که «چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» توسط بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهرداری اصفهان و شبکه امید، همزمان با سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به صورت مجازی، از ۲۷ مهر تا ۱ آبان ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر لاهیجان این موفقیت  را به این فیلمساز و مدرس فعال دفتر صمیمانه تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی می نماید.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید