تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » " پلی از جنس شیشه " در لاهیجان

" پلی از جنس شیشه " در لاهیجان

Shokohi
Alireza
17 آبان 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
نمایش " پلی از جنس شیشه " در لاهیجان به روی صحنه می رود.                                                 
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ نمایش صحنه ای "پلی از جنس شیشه "به نویسندگی نگارنادری و کارگردانی مصطفی خوش نشین کاری از گروه نمایش  تی تی  با موضوع اجتماعی به مدت سه روز ( 14 الی 16 آبان  99) با رعایت پروتکلهای  بهداشتی  در سالن آمفی تئاتر  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اجرا می شود.

مهدی مخبری ، راحله رحیمی از جمله بازیگران این نمایش  می باشند. علی پارسا به عنوان آهنگساز و علی کاظمی بهعنوان گریمور  از دیگر عوامل این نمایش هستند.

«پلی از جنس شیشه» درد  زنانی است که در جامعه سنتی به علت کلیشه های جنسیتی از شاکی به متهم تبدیل می شوند.این نمایشنامه در سال ٨٦ نوشته شده و از نمایشنامه های برگزیده بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بوده که توسط انتشارات نمایش به چاپ رسیده است.

مصطفی خوش نشین کارگردان این نمایش   متولد۱۳۶۴ ؛ کارشناس حسابداری که از سال 1382 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است .وی در  نمایشهای :   پل ، آگل ، دویدن در میدان تاریک مین ، گیل آعو ، به دنبال..‌. ، یک تاج و دو سر ، آوای باد ، عزیز و نگار ، مکبت، نقل پیچای و مومای ، خواستن توانستن است ، هنر ، شاید یک شب اتفاق افتاد ، آفرینش از نوعی دیگر ، دستبند، حکایت مردمان زمین ، خانه پدری و ....ایفای نقش کرده  و   نمایشهایی چون : خداحافظ ، هنر، به دنبال...، شاید یک شب اتفاق افتاد ،  وصیت و اعترافاتی درباره زنان را کارگردانی کرده است .
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید