تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه کتاب ۳۰ ناشر در آستارا

برپایی نمایشگاه کتاب ۳۰ ناشر در آستارا

Shokohi
Alireza
20 آبان 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
نمایشگاه کتاب ۳۰ ناشر از نقاط مختلف کشور در آستانه هفته کتاب و برای ترویج فرهنگ مطالعه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برپا شد.    
به گزارش هنر گیلان   رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۲ هزار عنوان کتاب ۳۰ ناشر در موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ، دین، ادبیات، روانشناسی، کودک و نوجوان، پزشکی، داستان و تاریخ با ۴۰ درصد تخفیف قیمت عرضه می شود.
  شاپور تشرینی افزود: این نمایشگاه  تا ۲۰ آذرماه از ساعت هشت تا ۲۰ دایر است و علاقه مندان باید با پوشش ماسک در نمایشگاه حضور یابند و در طول سال به صورت میانگین دوبار نمایشگاه ناشران مختلف در آستارا دایر می شود.
  وی اظهار کرد: در آستارا  ۱۵ باشگاه کتابخوانی با ۶ تا ۱۵ عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه های عمومی و ۲ مدرسه برای ترویج پرسشگری، اعتماد به نفس، قدرت بیان و فرهنگ مشارکت فعال است و اعضای باشگاه ها از ۵۰ درصد تخفیف خرید کتاب از کتابفروشی های گیلان بهره مند می شوند.
  وی ادامه داد: کلاس های پاییزی در رشته های قرآن، بازیگری، طراحی و نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و شعر با همکاری انجمن های هنری در اداره ارشاد آستارا در حال برگزاری است.
  ۲۴ تا ۳۰ آبان هفته کتاب نامگذاری شده است و به دلیل شیوع ویروس کرونا در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، اجتماعات و نمایشگاه ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
  شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و هفت انجمن هنری در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در چهار کتابخانه آن عضو هستند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید