تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » پویش اهدای کتاب در لاهیجان

پویش اهدای کتاب در لاهیجان

Shokohi
Alireza
22 آبان 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
پویش اهدای کتابهای کمک آموزشی ، درسی و کنکور برای تمام مقاطع و رشته های تحصیلی در لاهیجان آغاز شد.                                                 
 به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ پویش اهدای کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان،آموزش و پرورش و بهزیستی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و کمک به دانش آموزان راه اندازی شده است .
علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند کتاب‌های نو و یا خوانده شده از مجموعه کتاب‌های شخصی خود را تا  پایان آذر ۹۹به کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان (شهید باهنر،  شهید کریمی ، فیض، امام علی(ع)، حاج آرش رمضانی بارکوسرا ، شهید حسین شفیعی لیالستان ) ، و یا نمایندگی آموزش و پرورش واقع در خیابان دانش کانون الزهرا(س) ، اداره بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان  تحویل دهند.

کتاب‌های کمک درسی و کنکور اهدایی در بین علاقمندان و کتابخانه‌های نواحی کم برخوردار شهرستان توزیع می‌شود. ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار کم برخوردار جامعه،کمک به دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی جهت استفاده از کتابهای کمک آموزشی و داوطلبان شرکت در ازمون کنکور ،  ارتقای سطح آگاهی شهروندان با مقوله اهدای کتاب، افزایش مطالعه و نهادینه شدن کتابخوانی از جمله اهداف راه اندازی پویش اهدای کتاب در لاهیجان می باشد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید