تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » «دگردیسی» پا به بازار نشر گذاشت

«دگردیسی» پا به بازار نشر گذاشت

Shokohi
Alireza
25 آبان 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
"دگردیسی، این کلمه ی لعنتی. باز از ناکجا آمده بود وسط ذهنش رژه می رفت. از این کلمه بیزار بود. از این کلمه ی مزخرف که معنی اش در یادش نمانده بود. چهار سال درس و دانشگاه به به گزارش هنر گیلان   مفت هم نمی ارزید و حالا این دگردیسی از بین آن همه اصطلاحات ریز و درشت زیست شناسی مغزش را مثل موریانه می خورد."            
"دگردیسی" رمانی از  غزل پورنسایی دکترای روانشناسی تربیتی انتشار یافت .
کتاب داستان زندگی فلور را روایت می کند،  نوجوان سرکشی که معتاد به استنشاق چسب و بنزین است. پسرعمویش می کوشد او را به مسیر درست بازگرداند اما روزگار بازی عجیبی برایشان تدارک دیده است.
غزل پورنسایی متولد سال ۶۳ تهران و ساکن بندرانزلی. دارای مدرک تحصیلی دکترای روانشناسی تربیتی. مدیر مرکز مشاوره ، مدرس دانشگاه و پژوهشگ است.
می گوید : از کودکی به کتاب خوندن و نوشتن داستان های کوتاه علاقمند بودم. داستان های کوتاهی هم نوشتم اما به طور جدی از سال ۸۹ در سایت داستان، رمان نوشتن را شروع کردم. سال ۹۴ با انجمن ادبی چوک آشنا شدم و دوره های نویسندگی را زیر نظر استاد مهدی رضایی گذراندم و سال ۹۵ اولین رمانم چاپ شد.
از جمله آثار او می شود به من به گربه ها هم فکر می کنم ، پروانه می شود، به خاطر لیلا ، آسمانی ها ،آب نبات چوبی ، بلوغ ،بختک ، قصه های من و بابام ، پنج به علاوه یک اشاره کرد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید