تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: پرداخت بالغ بر 7 میلیارد ریال یارانه به رسانه‌های گیلان

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: پرداخت بالغ بر 7 میلیارد ریال یارانه به رسانه‌های گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پرداخت هفت میلیارد و 335 میلیون ریال یارانه حمایتی شش ماهه نخست سال جاری (اسفندماه 98 تا پایان مردادماه 99) به رسانه‌های واجد شرایط دریافت استان خبر داد.                                                 

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان با اعلام این خبر، افزود: این مبلغ به حساب صاحبان امتیاز 43 روزنامه، نشریات ادواری و پایگاه خبری استان که در طرح رتبه‌بندی رسانه‌ها شرکت کرده و در سامانه جامع رسانه‌های کشور اعلام وصول مرتب داشته‌اند، واریز شده است.

وی تصریح کرد: مبالغی بین 384 تا 579 میلیون ریال (به جمع چهار میلیارد و 146 میلیون ریال) از این یارانه به 9 روزنامه گیلان اختصاص یافت.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: 20 نشریه دیگر از 165 نشریه محلی چاپی (به‌غیر از روزنامه) استان نیز توانستند یک میلیارد و 693 میلیون ریال (مبالغی بین 17 تا 261 میلیون ریال) از این یارانه را دریافت کنند.

ابراهیمیان اضافه کرد: همچنین یک میلیارد و 496 میلیون ریال یارانه (مبالغی بین 25 تا 568 میلیون ریال) به 14 پایگاه از 201 پایگاه خبری دارای مجوز استان گیلان تعلق گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال 98 و به‌منظور شفاف‌سازی اطلاعات، گزارش یارانه‌های حمایتی رسانه‌های استان در بخش شفاف‌سازی اطلاعات تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانند به این بخش از تارنما مراجعه نمایند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید