تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جایزه ادبی «روز رشت» فراخوان داد

جایزه ادبی «روز رشت» فراخوان داد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری مسابقه ادبی تحت عنوان جایزه ادبی «روز رشت» به مناسبت گرامیداشت روز رشت خبر داد.                                                 
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حمیدرضا محمدی در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به فراخوان استانی شعر و متن ادبی در فضای مجازی به مناسبت روز رشت، گفت: در آستانه گرامیداشت روز رشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با مشارکت انجمن شعر و ادب شهرستان رشت فراخوان استانی شعر و متن ادبی در فضای مجازی ویژه شاعران گیلانی را منتشر کرده است.
 رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ادامه داد: این مسابقه با عنوان « جایزه ادبی روز رشت» در قالب‌های ادبی شعر کلاسیک، شعر سپید، متن ادبی به زبان‌های فارسی و گیلکی برگزار می‌شود.
 وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۳ دی ماه اعلام کرد و بیان داشت: تجلیل از خدمات کادر درمان به ویژه مدافعان سلامت گیلان در روزهای نفس گیر کرونا و اولین سالواره شهادت سردار دل ها سردار حاج قاسم سلیمانی از موضوعات این جایزه ادبی است.
 محمدی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه محدودیت سنی نداشته و آزاد است اظهار کرد: هر شرکت کننده حداکثر می‌تواند سه سروده را به جشنواره این مسابقه ادبی ارسال کند.
 وی تاکید کرد: از ۲۰ اثر برگزیده این مسابقه به انتخاب گروه داوران تقدیر خواهد شد.
 محمدی با اشاره به شیوه‌های ارسال آثار به جایزه ادبی روز رشت اعلام کرد: متقاضیان باید آثار خود را به شماره ۰۹۲۰۹۲۹۷۴۴۱ در واتس آپ و یا ایمیل sherrasht@gmail.com ارسال کنند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید