تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » امضای تفاهم‌نامه گردشگری خلاق مابین ۳ کلان‌شهر کشور

امضای تفاهم‌نامه گردشگری خلاق مابین ۳ کلان‌شهر کشور

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه وبینارهایی با محتوای آموزشی، پژوهشی، شهروندی و در سطح عالی کلان‌شهرها در روز رشت برگزار می‌شود، گفت: امضای تفاهم‌نامه گردشگری خلاق ما بین سه کلان‌شهر رشت، اصفهان و مشهد از دیگر برنامه‌های روز رشت در سال جاری است.                    

به گزارش هنر گیلان   احمد رمضانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با توجه به اینکه روز رشت سال جاری متقارن با ایام فاطمیه و نخستین سالروز شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی شده است و همچنین به‌واسطه جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تمامی برنامه‌های روز رشت در فضای مجازی و در قالب وبینار برگزار می‌شود.
  وی با بیان اینکه وبینارهایی با محتوای آموزشی، پژوهشی، شهروندی و در سطح عالی کلان‌شهرها در روز رشت برگزار می‌شود، افزود: امضای تفاهم‌نامه گردشگری خلاق ما بین سه کلان‌شهر رشت، اصفهان و مشهد از دیگر برنامه‌های روز رشت در سال جاری است.
  رئیس شورای اسلامی شهر رشت به معرفی شهر رشت با حضور چهره‌های قدیمی از طریق فضای مجازی و در سطح عالی کلان‌شهرها اشاره کرد و گفت: از حضور چهره‌های قدیمی ازجمله وهانیان و احمد سمیعی و غیره برای این منظور استفاده می‌شود.
  رمضانپور با اشاره به اهدای جایزه ادبی به مناسبت روز رشت بیان کرد: به مناسبت روز رشت برنامه‌ای با مشارکت شعرای استان گیلان برگزار می‌گردد و به منتخبین آن جایزه ادبی اهدا می‌شود.
  وی با تأکید بر اینکه درمجموع حدود هفتاد برنامه در فضای مجازی برای روز رشت برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: پلاک‌کوبی خانه‌های قدیمی رشت، برگزاری نمایشگاه عکس از رشت قدیم، معرفی چهره‌های فرهیخته علمی، فرهنگی و هنری رشت، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و غیره از طریق فضای مجازی از دیگر برنامه‌های روز رشت در دی‌ماه سال جاری است.
  رئیس شورای اسلامی شهر رشت به عدم برگزاری تجمعات در روز رشت سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه‌های روز رشت در قالب وبینار برگزار می‌شود و هیچ‌گونه برنامه تجمعی به مناسبت این روز برگزار نمی‌شود.
به گزارش هنر گیلان  در دوران فعالیت شورای چهارم شهر رشت، ۱۲ دی به‌عنوان روز رشت انتخاب شد.
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید