تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیر دفتر «مبارک یونیما» در استان گیلان منصوب شد

مدیر دفتر «مبارک یونیما» در استان گیلان منصوب شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
«علیرضا شکورپور» به‌عنوان مدیر دفتر اتحادیه بین‌المللی نمایشگران عروسکی ایران (مبارک یونیما) در استان گیلان منصوب شد.                                                 

به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در حکم انتصاب این هنرمند گیلانی که از سوی «اردشیر صالح‌پور» رئیس یونیمای ایران صادر شده، آمده است: نظر به تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی در عرصه نمایش عروسکی، بدین‌وسیله شما را به‌مدت یک‌سال به‌عنوان مدیر اتحادیه‌ی بین‌المللی نمایشگران عروسکی - دفتر استان گیلان منصوب می‌نمایم.

امید است با حضور فعال و جدی خود و همراهی خانواده‌ی نمایشگران عروسکی آن استان، شاهد فعالیت‌های درخشان هنرمندان این رشته در استان گیلان باشیم. برای جناب‌عالی و کلیه‌ی اعضاء در راستای تحقق اهداف یونیمای جهانی و رعایت موازین و مفاد و منویات اساسنامه، آرزوی توفیق روزافزون داریم.

همچنین در لوحی جداگانه؛ خطاب به «نگار نادری» مدیر پیشین دفتر مبارک یونیما در گیلان، از زحمات و خدمات ارزنده وی سپاس و قدردانی شد.

علیرضا شکورپور متولد سال 1360 بندر انزلی؛ خالق عروسکهای غولپیکر معروف این شهر است. وی سابقه اجرای بیش از سی نمایش در شهرهای مختلف کشور را به‌عنوان نویسنده، کارگردان، بازیگر و عروسک‌ساز را دارد.

نویسندگی، کارگردانی و ساخت عروسک نمایشهای:  تبر، شهر بچه‌ها، مواظب شغال باش، قلی و تنبل خان، باباها در مدرسه، داستان حلزون، فلفلی و قلقلی، انسان آنجا، افسانه شال ترس مامه، کارگردانی و ساخت عروسککاترپیلار، گرگ طمعکار و روباه مکار، کتاب تاریخ جنگل، کارگردانی: تله، شیر و موش، تنبل باشی، مورچه و ملخ، بازی: دم قرمزی و دم سفیدی، شهر اسباب‌ بازی‌ها، منظوم گیلکی، پشت درهای خاکی، مرثیه، میخکوب شده در فول و ماتیک، همه عطرهای عربستان، فاجعه، نفس و رفت و آمد، ملخ، آژیر بی‌صدا و طراحی و ساخت عروسک: سه ماه ، کاکلی و توکا در رزومه این هنرمند جوان گیلانی است.

دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید