تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » «رشت، ساغریسازان، کوچه بلورچیان» روانه بازار کتاب می شود

«رشت، ساغریسازان، کوچه بلورچیان» روانه بازار کتاب می شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مجموعه داستان «رشت، ساغریسازان، کوچه بلورچیان» نوشته شهلا شهابیان به زودی روانه بازار کتاب می شود.                                                 
به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، مجموعه داستان رشت ،ساغریسازان ،کوچه بلورچیان در طول یک دهه توسط نویسنده نوشته شده و مجموعه شامل یازده داستان است.
 این مجموعه داستان که شامل یازده داستان کوتاه است هرچند تم اجتماعی دارد اما موضوعات آنها متفاوت و در حوزه ادبیات رئالیستی ، فانتزی ، بومی و فراداستان است.
 از این نویسنده پیش تر مجموعه داستان " یک چیز خوب فکر کن "و رمان " بوی برف" به چاپ رسید که "بوی برف" در دو جایزه ادبی هفت اقلیم و رمان متفاوت "واو" به مرحله نهایی راه یافت و از طرف انتشارات ققنوس در چند دوره نمایشگاه فرانکفورت در کشور آلمان حضور داشت.
 از این نویسنده یک مجموعه داستان دیگر و همچنین یک رمان نیز در مرحله بازنویسی است که تا پایان امسال رمان را به پایان خواهد رساند و در آینده مجموعه داستان را نیز آماده چاپ خواهد داشت.
 شهلا شهابیان مسئول انجمن خانه داستان لاهیجان است و دبیری سه دوره جایزه ادبی بیژن نجدی را نیز برعهده داشته است.وی در گردآوری و آماده سازی مجموعه داستان های برگزیده جایزه ادبی با نام "یوزپلنگانی که با او می دوند "و مجموعه داستان از کودکان و نوجوان شرکت کننده در کارگاه نویسندگی خلاق با عنوان" لی لی روی ماه" نیز مشارکت داشت.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید