تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تخفیف ۴۰ درصدی نمایشگاه کتاب برای دانشگاهیان و طلاب

تخفیف ۴۰ درصدی نمایشگاه کتاب برای دانشگاهیان و طلاب

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از دانشگاهیان و طلاب استان خواست برای بهره مندی از تخفیف ۴۰ درصدی کتاب نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سایت  www.ketab.ir ثبت نام نمایند.            
به گزارش هنر گیلان   حسین ابراهیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تخفیف برای بقیه مخاطبان ۲۰ درصد است، افزود: ثبت‌نام استادان دانشگاه، دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب آغاز شده و تا پایان سهمیه اعتبار ادامه دارد.
 وی از افزایش ۲۵ درصدی یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: این اقدام با تلاش‌ و پی‌گیری صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی و مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.
وی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است و یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.  
  ابراهیمیان افزود: افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است.
  وی تصریح کرد: ۵۳۵ نمایشگاه کتاب طی شش سال گذشته در استان برگزار شد که بالغ بر یک میلیون ۱۲۰ هزار نفر از آن ها بازدید کردند؛ برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان طی این سال ها هیچ گاه تعطیل نشد اما امسال این نمایشگاه امسال بدلیل شیوع کرونا برگزار نشد.
 وی با بیان اینکه دانشجویان، طلاب و اعضای هیات علمی می‌توانند برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت ketab.ir  مراجعه کنند، افزود: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم  تا ۶ بهمن ماه در  tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، بن نمایشگاه، ‌ سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
  هم اکنون ۱۸۷ انتشارات دارای مجوز در گیلان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ ناشر در سال گذشته فعال بودند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید