تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » با شرکت 523 هنرجو؛ آزمون‌های جامع و ادواری مهارتی فرهنگ و هنر در گیلان برگزار می‌شود

با شرکت 523 هنرجو؛ آزمون‌های جامع و ادواری مهارتی فرهنگ و هنر در گیلان برگزار می‌شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیر آموزش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری نخستین آزمون جامع سال تحصیلی 1400-1399 و سی و سومین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر با شرکت 523 هنرجو در استان خبر داد.                                                 

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی تنهانژاد با بیان اینکه آزمونهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر بهمنظور فراگیری و ارتقای آموزشهای مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغالتحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزشهای مهارتی به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور برگزار میشود، اظهار کرد: نخستین آزمون جامع سال تحصیلی 1400-1399 و سی و سومین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردانش همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت 523 هنرجوی مراکز مهارتآموزی استان در این دوره از آزمون، گفت: 355 نفر از این هنرجویان (شامل 242 مرد و 113 زن) در آزمون جامع و 168 نفر (شامل 130 مرد و 30 زن) در آزمون ادواری ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر آموزش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: این هنرجویان در 10 رشته چهره‌سازی، عکاسی دیجیتال، گرافیک رایانه‌ای، سفالگری، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، تولید چند رسانه‌ای، دستیاری طراحی لباس، نوازندگی ساز جهانی، آواز جهانی و نوازندگی ساز ایرانی آزمون می‌دهند.

تنهانژاد با اشاره به برگزاری آزمونهای جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر در دو بخش تئوری (کتبی) و عملی، تصریح کرد: بخش عملی این آزمون در طول هفته جاری در مراکز مهارت‌آموزی منتخب استان در حال برگزاری است و آزمون کتبی نیز بهمنظور حفظ سلامت داوطلبان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با توجه به پروتکلهای بهداشتی، روز جمعه 26 دیماه جاری بهصورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: شرکتکنندگان در آزمون برای اطلاع از نمره خود و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه آزمون هنر به آدرس www.azmoonehonar.ir مراجعه نمایند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید