تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درگذشت یکی از مدیران ایرنا را تسلیت گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درگذشت یکی از مدیران ایرنا را تسلیت گفت

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درگذشت یکی از مدیران ایرنا را تسلیت گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با صدور پیامی، درگذشت کوروش باقی یکی از مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را تسلیت گفت.
به گزارش هنر گیلان، در پیام تسلیت فیروز فاضلی که نسخه ای از آن امروز (شنبه) در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بازگشت همه بسوی اوست، در آوردگاه حق و باطل، بار دیگر روایتگری صادق از این عرصه، آسمانی شد. خبر ناگوار درگذشت کوروش باقی خبرنگار پرتلاش، مدیرمسئول ماهنامه سلام گیلان و مدیر باسابقه خبرگزاری ایرنا، کام فعالان عرصه رسانه استان را تلخ کرد. خبرنگاری پرتلاش که عمری در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به هموطنان خود تلاش نمود.
ضمن اعلام همدردی با بازماندگان زنده یاد باقی، بدین وسیله فقدان این خبرنگار را به اصحاب رسانه استان تسلیت گفته و از آستان کبرایی حضرت احدیت برای آن مرحوم علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسألت می نمایم.
روحش شاد، یادش گرامی باد.
فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان
کوروش باقی از خبرنگاران و مدیران با سابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه سلام گیلان، عصر دیروز (جمعه) درگذشت.
علت فوت مرحوم کوروش باقی نارسایی قلبی و سکته عنوان شده است. مرحوم باقی که از جمله خبرنگاران ورزیده ایرنا بود، از سال 1392 ، با انتشار نشریه ای دیگر در مجموعه مطبوعات و نشریات استان گیلان، صاحب امتیاز و مدیرمسئولی ماهنامه سلام گیلان را بر عهده داشته است.
وی فارغ التحصیل دانشکده خبر بود که ریاست دفاتر و مراکز استانی مراغه، آستارا، زاهدان و مشهد و نیز نمایندگی ایرنا در دهلی نو را در کارنامه کاری خود ثبت کرده بود.
مرحوم باقی به عنوان معاون اداره کل اخبار خارجی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت داشت که دچار این عارضه شد و دار فانی را وداع گفت.
به همین مناسبت، حسین جابرانصاری سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان، روز گذشته (جمعه) در پیامی درگذشت کوروش باقی معاون مدیرکل اخبار خارجی ایرنا را تسلیت گفت.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید