تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خبر داد: برگزاری مسابقه نقاشی «بهار انقلاب اسلامی» در تالش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خبر داد: برگزاری مسابقه نقاشی «بهار انقلاب اسلامی» در تالش

Shokohi
Alireza
04 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «بهار انقلاب اسلامی» در این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر خبر داد.                

به گزارش هنر گیلان    به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بهرام خوشحال گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «بهار انقلاب اسلامی» در تالش برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با بیان‌اینکه این مسابقه نقاشی در ۲ رده سنی  ۶ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برگزار می‌شود.

وی به شرایط شرکت در مسابقه نقاشی«بهار انقلاب اسلامی» اشاره کرد و گفت: نقاشی‌ها باید کاملا مشخص و واضح باشند و نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد شرکت‌کنندگان باید به صورت خوانا در قسمت پایین، سمت چپ نقاشی‌ها نوشته شود.

خوشحال تصریح کرد: همچنین سایر مشخصات نیز شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، مقطع تحصیلی و نشانی دقیق پستی به صورت جداگانه در فایلword  تایپ کرده و ارسال شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با اشاره به اینکه آثار باید به شماره تلگرامی ۰۹۰۱۳۹۴۵۱۱۷ ارسال شود، گفت: هر فرد می‌تواند با ارسال حداکثر سه اثر در مسابقه شرکت کند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان در کشیدن نقاشی‌های خود می‌توانند از تمامی ابزار نقاشی همچون مدادرنگی، گواش، مدادشمعی(پاستل)، آبرنگ و ... استفاده کنند.

خوشحال آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: به ۱۰ نفر از نقاشی‌های برگزیده هدایایی اهدا می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خاطرنشان‌کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۲۳۲۱۱۵ تماس حاصل کنند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید