تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دانش آموزان گیلان به جشنواره پویش سپاس از مدافعان سلامت دعوت شدند

دانش آموزان گیلان به جشنواره پویش سپاس از مدافعان سلامت دعوت شدند

Shokohi
Alireza
05 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان از دانش آموزان استان برای شرکت در جشنواره سراسری پویش سپاس از مدافعان سلامت دعوت کرد.
به گزارش هنر گیلان   امیر سراجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره پویش سپاس از مدافعان سلامت با شعار هر دانش آموز یک سفیر سلامت برگزار شده که دانش آموزان می توانند با ارایه آثار خود در بخش های مختلف در این جشنواره شرکت کنند.
  وی افزود: سپاس از سفیران سلامت، مدافعان سلامت و کادر پرستاری، پزشکی، درمانی و بهداشتی در مبارزه با کرونا، قدردانی از مراقبین سلامت و بهداشت مدارس، بهداشت محیط و آموزش های زیست محیطی ، تغذیه سالم و فعالیت بدنی در راستای سبک زندگی سالم و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از موضوعات جشنواره پویش سپاس از مدافعان سلامت است.
  وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان علاقمند برای شرکت در این جشنواره تا دوازدهم ماه جاری می توانند آثارشان را در بخش های نقاشی، دلنوشته، پیامک و شعر با موضوعات یاد شده ارسال کنند.
  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره باید با مراجعه به سامانه همگام مدرسه www.hamgam.medu.ir  یا ثبت مشخصات، آثار خود را ارسال و بارگذاری کنند.
  استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید