تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » پوستر پویش مجازی اعتماد_بیدار در گیلان رونمایی شد ۳۰ بهمن‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار

پوستر پویش مجازی اعتماد_بیدار در گیلان رونمایی شد ۳۰ بهمن‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار

Shokohi
Alireza
11 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
آئین رونمایی پوستر پویش مجازی #اعتماد_بیدار ، پیش از ظهر امروز (شنبه، 11 بهمن) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونان این اداره‌کل و مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال خاتم‌الانبیا(ص) استان در رشت برگزار شد.                                                 

به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حاشیه این مراسم با اشاره به برگزاری پویش مجازی #اعتماد_بیدار با هدف ارتقای اعتماد اجتماعی، اظهار کرد: اعتماد نهادی، اعتماد به نهادهای آموزشی، اعتماد به سازمان‌های دولتی، اعتماد به نهادهای مذهبی، اعتماد به نهادهای اقتصادی، اعتماد بین فردی، اعتماد به خانواده و آشنایان، اعتماد به همشهریان هم وطنان و سایر مردم از محورهای این پویش استانی است.

فیروز فاضلی با تأکید بر اینکه فرهنگ نقش مهمی در هر جامعه ایفا می‌کند، افزود: وجود اعتماد اجتماعی می‌تواند یکی از ارکان توسعه جامعه در هر عرصه و حوزه‌ای را فراهم کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هدف از برگزاری پویش مجازی #اعتماد_بیدار شناسایی طرح و ایده جدید برای افزایش اعتماد اجتماعی با بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت و همچنین استعدادهای جوان فرهنگی فعال در فضای مجازی است، ادامه داد: بیشترین بازنشر و دیده شدن و همچنین خلاقانه‌ترین اثر از مهم‌ترین ملاک انتخاب آثار برگزیده است.

وی با بیان اینکه آثار باید در چهار قالب ویدئو، تصویر، متن و صوت تهیه و ارسال شود، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش تا پایان بهمن‌ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به شکل فیلم کوتاه، موشن گرافی، انیمیشن، عکس، پوستر، اینفوگرافی، نقاشی و کارتون، یادداشت، قطعه ادبی، دلنوشته، پادکست و انواع فایل‌های صوتی تهیه و ارسال کند.

 

پویش مجازی #اعتماد_بیدار با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و به‌دبیری شبنم جلالت مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال خاتم‌الانبیا(ص) استان برگزار می‌شود. اختتامیه این پویش استانی، اسفندماه امسال در رشت برگزار خواهد شد.

بارگذاری آثار در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های نشر محتوا با هشتگ «اعتماد بیدار» و ارسال لینک آن به دبیرخانه پویش به آدرس guilanpuyesh.ir باید انجام شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید