تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » سه اثر از آستارا در جشنواره رسانه‌ای حبیب برگزیده شد

سه اثر از آستارا در جشنواره رسانه‌ای حبیب برگزیده شد

Shokohi
Alireza
11 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: سه فیلم و کلیپ تولیدی سالار هرمزپور، حسین سلیمان‌نژاد و مهدی بهره‌بر از هنرمندان این شهرستان، در جشنواره رسانه‌ای حبیب در استان گیلان برگزیده شدند.            
به گزارش هنر گیلان    حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره در ماه جاری برگزار شد و ۶۰۰ اثر از مساجد و تشکل های مذهبی شهرستان های گیلان به دبیرخانه جشنواره در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارسال شده بود.
  وی بیان کرد: اثر هرمزپور از مسجد امام سجاد (ع) در بخش نگاه ویژه مردمی و هیات داوران رتبه نخست را کسب کرد و آثار آقایان بهره بر از مسجد جامع کانرود و سلیمان نژاد از موکب بقعه امام زادگان در بخش نگاه داوران برگزیده شدند.
  وی ادامه داد: فیلم ها و کلیپ ها در موضوعات کرونا، مواسات و همدلی، عید غدیر و محرم بود و این جشنواره با هدف طرح نام هیئات، تشکل ها و کارکرد اجتماعی آنها، حفظ ارتباط با هیئات، شناسایی و تجلیل از تیم های رسانه ای هیئات، ایجاد فضای رسانه ای بین تشکل های مذهبی، تشویق هیات ها برای توجه به شاخص های انقلاب برگزار شد.
  حبیبی ادامه داد: نام این جشنواره برگرفته از نام حبیب بن مظاهر و روحیه تبلیغ و دعوت این یار امام حسین (ع) و با توجه به آیه شریفه ۲۰ سوره یاسین است.
  شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۸۷ مسجد و حدود ۲۰۰ هیات مذهبی در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید