تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نشست کارگروه فرهنگی هنری بانوان لاهیجان در روز زن برگزار شد

نشست کارگروه فرهنگی هنری بانوان لاهیجان در روز زن برگزار شد

Shokohi
Alireza
18 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
با حضور بانوان فعال فرهنگی و هنری نشستی به مناسبت بزرگداشت روز زن در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.                                                 
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان،نشست کارگروه فرهنگی و هنری بانوان  به مناسبت گرامیداشت مقام زن شانزدهم بهمن در سالن اجتماعات لاهیجان برگزار شد.
در این نشست نگار نادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن تبریک ولادت بانوی اسلام گفت: یکی از مشکلات کنونی آن است که افراد نقش قربانی را می پذیرند و مدام عوامل بیرونی را مانع دانسته و جامعه را به سمت شعار و نقد یک سویه پیش می برند.ا کنون زمان آن است که افراد عملگرا باشند و گامی درراستای بهتر شدن وضعیت برداشته شود.
وی ضمن دعوت از بانوان فعال در مجامع اجتماعی فرهنگی برای استمرار فعالیت شان تصریح کرد: از زنان فعال حوزه فرهنگ وهنر می خواهم تا در کارشان تداوم داشته باشند و دیگران را نیز تشویق کنند تا در زمینه فرهنگ وهنر فعالیت نموده و خودشان را به اثبات برسانند .
در ادامه این نشست دو هنرمند از اهالی موسیقی لاهیجان ،نادیا دژندیان و سپیده نوذری با سنتورنوازی ، دف و تنبک هنرنمایی کردند و فاطمه قنبری زیاری صاحب دو مجموعه شعر ، اشعاری را خوانش کرد .در پایان این نشست دف نوازی توسط فروغ فلاح شمسی از مربیان موسیقی لاهیجان اجرا شد.
کارگروه فرهنگی وهنری بانوان بیش از پنج سال است که در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان فعال است و تاکنون برنامه های بسیاری را در حوزه بانوان اجرا کرده است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید